"وصیت نامه شهید طاهره انصاری"


.
بسم رب الشهدا والصدیقین

زندگی همانند دریای بیکران است که وقتى انسان چشم به جهان فانى مى گشاید هیچ نمى داند. فقط آن چیزى که مى داند که از سیاهی و دنیاى نامفهوم راحت شده است از همه کس و همه چیز جهان خشنود مى شود .واین دنیاى خاکى و فانى کم کم در او اثر مى کذارد و هر دیده پاکی را مى کشد و تبدیل به کینه ها و بدی ها مى کند .

خداوند تبارک و تعالى همیشه یار ویاور مستضعفان و مسلمانان عزیز مى باشد . چنانچه آنان را به دست مستکبران به شهادت مى رساند بنا به فرموده امام امت شهادت سعادت انسان است و یا اگر آنان را در این دنیا به پیروزی برساند در هر صورت اینان پیروزند . خداوند مى فرماید کسی که مرا دوست دارد عاشق من مى شود کسی که عاشق من شد من عاشق از مى شدم و کسی که من عاشق اوشدم او را مى کشم . و کسی را که من او را بکشم دیه اش را مى دهم در صورتی که من خود دیه او هستم و بهشت را بر او می بخشم.

پس ناگفته پیدا است که آنان عاشق الله مى شوند مسلمان هستند وقتی که خداوند آنان را مى کشد دیه شان را مى دهد و بهشت بر ایشان مى بخشند.

در آخر عاجزانه از خدای تبارک و تعالى خواستارم که من را نیز جزء آن کسانی قرار دهد که عاشق معبود یکتا هستند و جزء آن کسانی باشم که عاشق الهی شده اند و به بهشت رفته اند و نزد خداوند گرامیترین انسانها مى باشند .
طاهره انصاری

درباره شهید


نام: طاهره

نام خانوادگی: انصاری

نام پدر: جلال

شماره شناسنامه: 2605

محل صدور: میانه- روستای ایشلق

تاریخ تولد: 1346

تاریخ شهادت: 1365/11/12

شغل: دانش آموز سال چهارم متوسطه

محل شهادت: آذربایجان شرقی - میانه- دبیرستان دخترانه زینبیه

شهید طاهره انصاری در سال 46 در روستایی بنام ایشلق در نزدیکی شهرستان میانه به دنیا آمد.

همیشه به فرایض دینی معتقد بود و همیشه با حجاب و متین بود و به ولایت عشق وافر داشت و آرزوی شهادت داشت.

تا اینکه هنگامی که در کلاس چهارم متوسطه درس می خواند به آرزوی دیرینه اش در تاریخ 12 بهمن سال 65 رسید و به خیل شهداء پیوست.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 07:52

جالب بود و آدم توی فکر میبره

شهیـــد گمنام چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 20:45

خیلی لطف کردین....ممنون

تشکر میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.