"شهیدان زنده هستـــــــن"

صبح که میروی نگاهت می کنم، لباست را، چهرت را، راه رفتنت را، دستانت را، آشفته که هستی، پشت سرت ذکر می گویم. برایت دعا می کنم، منتظرت می مانم، آه... انتظار سخت است، بر می گردی اما...

انگار دستانت بوی نامحرم می دهد، چشمانت مثل موبایلت عکس نامحرم دارد، خنده ات را شیطان بلوتوث کرده، چهارراه ها بوی گناه می دهد.

آه ای کاش مرا میدیدی... من شهید روی دیوار کوجه ات هستم.

                                    صبح که رفتی پشت سرت آب نه! نه! خون رگ هایم را پاشیدم، جان دادم اما ندیدی...

نظرات 2 + ارسال نظر
گمنــــــام دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 17:48

واقعا...
امیدوارم که شهدا از دست ما راضی و خوشنود باشند و ما ذره ای انها را ناراحت نکنیم...
شادی روحشهدا صلوات.......

بله درسته...

[ بدون نام ] جمعه 3 آبان 1392 ساعت 15:00

خیلی زیبا است .

تشکر میکنم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.